utorak, 5. lipnja 2018.



SLADOLEDNO VOCNO COKOLADNO CUDO NEODOLJIVOG                                                           UKUSA





Potrebno je
15o gr plazma keksa
5o ml soka od narandze
1 gotova kora za torte
5oo ml slatkog vrhnja
1 ucvrscivac za slag
25o gr mascarpone sira
6 zlica secera u prahu
3 zlice kiselog vrhnja  milerama
1 vrecica zelatina u prahu
25o gr malina
1oo gr sumskog voca



Priprema: U kalup koji ste oblozili prozirnom holijom poslozite plazma keks koji ste  namocili u soku od narandze.Izmiksajte slatko vrhnje sa jednim ucvrscivacom za slag, posebno izradite mascarpone sir sa 6 zlica secera u prahu pa dodajte 3 zlice kiselog vrhnja mileram i zeletinu u prahu pripremljenu po uputi na vrecici sjedinite sa izmjesanim slatkim vrhnjem i stavite voce pa sjedinite smjesu stavite u kalup poravnajte pa stavite podlogu za torte umotajte u prozirnu foliju stavite u zamrzivac na nekoliko sati.
Ja  sam ukrasila  sa 1oo gr milka cokokade koju sam lagano otopila u jednoj serpici i stavila 2 zlice ulja isto tako sam napravila i sa bjelom cokoladom  stavila sam malo malina i nastrugala malo mljecne i malo bjele  milke. Vi ukrasite po zelji. Napravite ovu tortu neodoljivo dobrog ukusa pa pocastite svoje goste koji vam dodju iznenada posto je mozete napraviti i ostaviti u zamrzivacu.Prijatno!!!




Pogledaj video....
https://youtu.be/Zf2d29EjxM0


Nema komentara:

Objavi komentar

LEDENA BRZA KREMASTA TORTA,  BEZ  ŠECERA I MARGARINA                                               NE PEČE SE  kremasta torta  topi...